Ny start.

Hej allihopa. haters,Lovers Vanliga människor! Nu är det dags för mig att skriva ut om vad jag känner & tycker.
Jag tror inte världen kommer att gå under pga någon naturkatastrof, Jag tror att det är vi människor som kommer att göra så att världen går under. Anledningen till att jag tror så är för att jag märker hur världen håller på att förändras, så mycket HAT! så mycket KRIG så mycket VÅLD så mycket BRÅK! Come on, Alla som inte ser det nu är så blinda? Ni alla hatare där ute kan förstöra för en människa som är så lycklig. sluta hata på folk när ni själva inte är perfekta. T.ex. "Kolla vad hon har på sig" "Kolla hur tjock/smal hon är" Jag är inte själv perfekt, Men det är inte du heller som läser det här! Nu när ni har chansen att sluta HATA & BÖRJA ÄLSKA så ta vara på den. Alla mobbare ni förstör miljontals liv, Det dör för många ungdomar nu för tiden och det är oftast pågrund av mobbning eller att dom känner att dom inte räcker till. Det är dags för världen att ändras innan det är försent! Jag har själv ändrats ! Inget mer hat & försöka att vara lycklig. Jag hoppas bara att ni som läser det här tar åt er för kanske just du är en sån människa som hatar på allt och alla! Försök att Le & att Älska istället för att hata.

Xoxo Nadja hiltunen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0