Godmorgon

Hej allihopa.. Jag somnade igår när jag kom hem, Vaknade vid 9 på kvällen duschade loggade snabbt in. Och somnade igen. jag var jättepigg hemma right? Men sen i skolan omg.. har aldrig varit så trött i hela mitt liv! :( Jag kunde inte koncentrera mig Vilket var skit jobbigt.. Men idag så måste jag koncentrera mig. Jag har på mig helt vanliga svarta mjukis kläder. med en vit/svart sjal över huvudet :) Jag ska strax börja gå men jag ville bara skriva att jag lever. Mina planer för idag är att gå till skolan & därefter åka hem till min vän Linn och vi ska mysa lite, med film Osv..! Men ni får ha det så bra & vi hörs senare! Puss Xoxo Nadja Hiltunen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0