Ett Mirakel

Godmorgon Alla läsare! Hur mår ni? Jag mår bra konstigt nog. Jag vaknade utav att en tjej ifrån modelhouse ringde mig , Jag var helt död också.. Thihi,men det är  okej för jag fick vara död. Iallafall hon sa att jag hade fått en inbjudan ifrån min kusin Yasmine Jansson och att hon hade skrivit in mig. Jag var fortfarande död. Sen så fortsatte hon med att hon skulle boka tid och massor med sånt, Sedan vaknade jag.... Haha nej skoja, det var 4real. Nu på lördag tror jag att jag ska dit. Så vi får väl se... Aja nu ska jag sätta på mig en tröja och gå på toaletten och sedan ner till tvättstugan. Det är ett mirakel att jag somnade fort igår och att jag vaknade såhär tidigt. boom boom boom everybody say Wehoo ! Bloggar senare.

Xoxo Nadja hiltunen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0