<3

Finns så många människor jag vill tacka som finns där för mig oavsett vad!... Jag älskar att veta vilka jag kan lita på och inte. Dom jag inte kan lita på är såna som går runt och snackar skit & hatar på allt och alla. För någon dag kanske dom börjar hata på mig eller gå runt och snackar skit.. Dom jag kan lita på är. Ärliga människor såna som jag vet offrar mycket för mig, Som gör typ allt för att jag ska må bra! Jag vill verkligen tacka Patricia Smidesten min Bästa vän ända sen 6an. Den kärleken jag har för henne går inte att beskriva. Rebecca Asplund, GUD vad jag älskar den tjejer alltså! Vi är soulsisters and soulmate's. Roza Kizil. Har alltid funnits där för henne & hon för mig. Känns så skönt att veta att jag har någon sån underbar människa att lita på. Linn bengtzelius. En skön tjej jag börjar att umgås med, För varjegång jag umgås med henne så börjar jag att lära känna en människa som har ett hjärta av guld. Tack för att ni finns där för mig Oavsett!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0